Do najczęściej zamawianych gadżetów firmowych należą breloczki. Nie ma chyba drugiego takiego gadżetu, który cieszyłby się identycznie dużą popularnością. Breloczków używamy wszyscy.
Przede wszystkim stosujemy je przy kluczach, by pęk kluczy był jeszcze większy i tym samym w tej samej chwili rzucał się w oczy, co uniemożliwi nam jego zgubienie. Brelok reklamowy jest wzbogacony logo firmy, nierzadko adresem www lub danymi kontaktowymi i ma za zadanie promować markę. Nie będzie on także dla firmy zbyt sporym obciążeniem finansowym, będzie jednakże fantastycznym prezentem, bo tak faktycznie nie chodzi o wartość samego podarunku, niemniej jednak o intencję, z jaką go dajemy. W tym przypadku intencją firmy jest podziękowanie klientowi za zakupy i udaną współpracę. Brelok z grawerem firmowym wygląda bardzo elegancko i na pewno różni się jakością od breloka z nadrukiem, który jest nieco mniej efektowny. Grawer jest droższą techniką, niemniej jednak wygląda fenomenalnie, więc robi wrażenie i widać, że wymagał dużo pracy. Takie drobne upominki mogą być dla klientów bardzo miłe, firma natomiast nie poniesie z tego tytułu zbyt dużych wydatków, bowiem nakłady finansowe na gadżety reklamowe można rozliczyć w kosztach firmowych, a zatem uwzględnienie ich w rozliczeniu umożliwi obniżyć wysokość podatków do zapłacenia. Zakup gadżetów reklamowych jest dla firmy jednym z najprostszych możliwości na to, aby produkować tak zwane koszty. Firma musi posiadać zarówno zyski, jak i wydatki, a marketing, w tym zamówienie gadżetów reklamowych jest firmowym wydatkiem wpływającym na wysokość należnych podatków. Brelok z logo można dodawać przykładowo do przesyłek ze sklepu online, jeżeli już zamówienie osiągnie określony pułap cenowy, na przykład powyżej 200 zł lub powyżej 300 pln. Firma sama musi określić koszt wyprodukowania breloczka i opłacalny segment wysokości zamówienia, do którego można dołączyć taki gadżet. Breloczki najlepiej zamówić przez internet, w firmie, która specjalizuje się ich produkcją. W takich firmach cena pojedynczego breloczka będzie zdecydowanie najniższa, zatem firma nie wyda dużo, a będzie mogła osiągnąć własne cele.
Sprawdź również informacje na stronie: brelok z logo