Kalendarze książkowe


Marketing i reklama /

Kalendarz książkowy dla firmy

Wiele firm wciąż korzysta z tradycyjnych, papierowych kalendarzy. Wszystko wskazuje na to, że jeszcze długo tego typu produkty nie odejdą do lamusa, mimo królowania elektroniki. Wie o tym każdy producent kalendarzy książkowych.

Dlatego właśnie kalendarze są wciąż produkowane przez wiele firm. Dzięki temu nadal powstaje wiele nowych projektów tego typu towarów. Gwarantuje to sporą różnorodność, co wychodzi na bardzo dobre przede wszystkim osobo zainteresowanym zakupem kalendarzy.
Kalendarz może służyć jako organizer książkowy. Nadal wiele osób ceni sobie możliwość odręcznego zapisywania tego, co ma w planach. Łatwiej wówczas zapamiętać, gdzie z dokładnością – na której stronie – coś zostało zapisane. wielu właścicieli takiego kalendarza nie wyobraża sobie ich zamiany na żadne elektroniczne urządzenie pełniące funkcje zbliżone do takiego książkowego organizera. Niemałą wygodę użytkowania zapewniają również kalendarze dzienne. Użytkownik ma wiele miejsca przydzielonego na każdy dzień roku. Dosłownie jeżeli już ma wiele planów, wszystkie zmieszczą się w formie notatek na jednej stronie takiego kalendarza. Nie trzeba zatem szukać notatek po wielu kartkach i małych notesach. Wystarczy jeden kalendarz. Kalendarze a5 są najpopularniejszym pod względem formatu rozwiązaniem. Są na tyle niewielkie, że łatwo je włożyć do torebki, teczki służbowej, czy przeciętnej szuflady. Ale jednocześnie jest też na tyle duży, że wygodnie się w nim pisze, bez przymusu stosowania bardzo niedużych literek, skomplikowanych później do odczytania.
Kalendarze książkowe bywają rok w rok stałym wyposażeniem niektórych firm. Są zamawiane odgórnie, część rozdaje się pracownikom, a niektóre – należycie przygotowane – mogą stać się same w sobie gadżetem reklamowym konkretnego przedsiębiorstwa. Wystarczy powierzyć nadruk loga, czy umieszczenie wkładek z danymi firmy w środku. Kalendarz książkowy dla firmy staje się zatem produktem wszechstronnie wykorzystywanym, a jest tak faktycznie tani w porównaniu z pożytkiem, jaki zapewniają. W pewnych przypadkach przedsiębiorstwo zamawia kalendarze co roku u tego samego producenta, dzięki czemu w każdej sytuacji wie, jakiej jakości produktu może się spodziewać.
Produkcja kalendarzy książkowych nadal trwa i ma się bardzo dobrze. Świadczy to jedynie o tym, że tradycyjne, papierowe kalendarze mają swoich stałych zwolenników i to raczej nie zmieni się jeszcze przez długi czas. Służą nie tylko do robienia notatek, ale i do przekazywania informacji , a oprócz tego reklamowania – są zatem nieocenionym produktem normalnego użytku i gadżetem reklamowym w jednym.
Zobacz: http://www.iveno.pl/kalendarze-ksiazkowe-dzienne.