Reklamowe kalendarze trójdzielne dla firm


Marketing i reklama /

Kalendarze stanowią bardzo praktyczny gadżet, który jest nieodzownym elementem każdego biura czy zakładu pracy. Pomimo zwiększającej się liczby dostępnych elektronicznych wersji tradycyjny papierowy kalendarz nadal jest jest coraz częściej wybierany. Warto zatem dowiedzieć kilku rzeczy na jego temat.

Kalendarze – jakie odznacza się rodzaje?
Występuje kilka kluczowych rodzajów kalendarzy. Są to wszystkim dobrze znane kalendarze ścienne. Zalicza się do tej grupy kalendarze plakatowe a także składane na przykład bardzo popularne kalendarze trójdzielne. Jest to kalendarz, w którym kalendarium jest podzielone na trzy części: miesiąc poprzedni, następny oraz znajdujący się wśród nimi miesiąc aktualny. Taki układ jest bardzo przejrzysty. A przy tym, kartki z miesiącami zawierają dużo wolnej powierzchni na prowadzenie zapisków. To znacznie zwiększa funkcjonalność takiego kalendarza.
Oprócz kalendarzy przeznaczonych na ścianę charakteryzuje się również kalendarze biurkowe, które mogą posiadać postać stojącą albo leżącą. Innym rodzajem, który także cieszy się dużym zainteresowaniem jest kalendarz książkowy, który może występować jako kalendarz kieszonkowy albo indywidualny. Kalendarz indywidualny standardowo występuje w dwóch formatach, a mianowicie A4 i mniejszym A5. Na życzenie klienta realizowane są również kalendarze w niestandardowych formatach.
Kalendarz trójdzielny a marketing firmy
Trzeba zacząć od tego, że gadżety reklamowe są bardzo często stosowaną przez firmy upowszechnianiem. W tej roli dobrze się sprawdzają kalendarze, które są praktyczne i funkcjonalne. A to właśnie efektywność jest jedną z najważniejszych cech gadżetu reklamowego. Przedmiot, który nie jest używany, nie reklamuje. Warto więc decydując się na gadżet reklamowy dla klienta, wziąć pod uwagę kalendarz trójdzielny dla firm. Taki kalendarz z logo naszego biznesu może bez wątpienia ozdabiać nasze biuro, warsztat czy zakład pracy.
Kalendarze trójdzielne składają się z kilku priorytetowych elementów. Oprócz kalendarium jest jeszcze tak zwana główka, czyli górna część przeznaczona na nadruk reklamowy a także dolna część nazywana stopką, w której najczęściej umieszcza się dane kontaktowe. Część górna powinna być zapełniona tekstem reklamową. Na prawdę często wybieranym rozwiązaniem są kalendarze trójdzielne z zdjęciami nawiązującymi do firmy.
Sprawdź: https://www.whiteart.pl/kalendarze-trojdzielne.